U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Klachten kunnen ook kenbaar gemaakt worden door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Daarnaast is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens

Wijnhandel Slijterij 't Fust
Kerkstraat 11
1621 CW Hoorn

KvK-nummer: 37129828
BTW-identificatie nummer Nederland: NL001325943B11
(IBAN) rekeningnummer: NL55RABO0129888370 Rabobank Hoorn
BIC:  RABONL2U 

Even geduld a.u.b.